Subject: Andmepäring RST-1/4147
From: "Katrin Kurvits" <[email-masked]>
To: "Lilli-Mai Vare" <[email-masked]>
Cc: Maia Uusküla <[email-masked]>,Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Nov 2024 10:21:23 +0200

Tere

Edastan päringu Tervisekassa andmebaasidest andmete saamiseks, et hinnata
metotreksaadi annustamisvigade vältimiseks ettenähtud ohutusmeetmete
järgimist.

Päringuga seotud küsimused saatke palun mulle
([email-masked] <mailto:[email-masked]> ).

Parimate soovidega

Katrin Kurvits

Ravimiamet

Ravimiohutuse osakond

Ohutusjärelevalvebüroo spetsialist

tel 737 4140

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

 <http://www.ravimiamet.ee/> www.ravimiamet.ee